ohhhh...my belog

HAHAHA..tulis itu..type ini..publish itu..publish ini..sedar2 dah 8 bulan berlalu..
tup..tup..ter'click' dan terbaca dek seorang teman kala bergelar student dulu..cepat jer dia bertanya..
kenapa???...kenapa nak ber belog?..belog ni takdak keja lain..penat cerita perihal dalam kain sendiri..mula la pulak..jengok sana..intai sini..cari bahan ceerita perihal tepi kain orang pulak..setakat tepi2 kain tu boleh lagi la dimaapkan..kalau dah selongkar sampai dalam..kan ke mencari nahas namanya tu!!
Adusss!terkenakah sebijik..bukan tempias2 lagik??
tapi belog ni 100 percent cerita perihal kain aku jer..aku tak campor cerita tepi2 ke..dalam ker..kain2 diorang tu..sesekali jer ada la aku nompang baca le plak tepi2 kain diorang2 tu..heheheh!!!

Perlukah berperang mulut??
EH! haku punya suka la..my blog."wah..wah..sangat..sangat dan sangat di situ" :D
ini notaharianku..umpama diary ku yang selalu ngko curi baca dedulu tu..sebab ngko tahu..aku letak kat bawah bantal..heheh, kantoi di situuu ;)
..pic google, konon2 diriku suatu ketika dulu ;)

P/S i luv u: atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..ngomelan bersama teman lama ni.terpaksa di'pause' sekejap.tungguuuu,pasti ada sambungannya :D

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook