kami jugak ke situ :D

kamu...kamu...dan kamu penah ke situ...yeah!kami jugak sudah ke situ.."monumen alaf baru kat Putrajaya..baru ekk bendalah ni..
rasanya sebelum2 ni pegi Putrajaya..tak penah terperasan pulak akan kewujudannya..
apa ada kat dalam tu ekk?..ramainya manusia berduyun2 ke situ..dari jauh pun dah boleh nampak keramaian mereka di situ..maka untuk elakkan kesesakan yang lagi terlampau..maka kami decide untuk tengok dari jauh jer..heheh baek punye reason.



ayah mengambil kesempatan untuk mengukur ketinggian roket itu hanya menggunakan jari jer ayah???


giliran Luqman pulak untuk lepas bebas kat laman berumput tu..mula mengenal pokok kemucut jugak..yang bila2 jer suka gesel ke kita pastu terus melekat youuu;D


penat meronda..terus melepok kat bawah sepohon pokok palma..sekadar tumpang berteduh..masih dalam gaya2 dok nengok roket tu dari jauh..


kita minum dulu...sebelum perjalanan diteruskan..


P/S i luv u:..kejadian adalah pada hari yang sama kitaorang gi nengok balloon..last month punye gambo la ni.

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook