...resah hati ini...


iskh...baru terperasan cuma 1 entry jer minggu ni..klau camni dah bukan nota harian mama tapi nota mingguan mama..
maka..harus kucuri masa untuk entry ni..
terjelas sudah kat entry title tu..mama memang tengah resah gelisah ni..Luqman tak sihat..hati mama mana yang bisa tenteram kan?...demam nya bersambung kembali..yang minggu lepas dah sihat tu siap sempat gi nengok belon ke Putrajaya..selasa...badannya panas balik..memang tersangat panas..sampai ciritbirit Luqman mama..asal makan jer..
terus dengar dia terkucil..alahai cian Luqman mama..merengek..meraung tak kira masa..
Memang first time cenggini..Luqman belum pernah tak sihat seteruk kali ni...juga pengalaman pertama untuk mama..bagaimana kesabaran yang diperlukan bila menjaga anak yang tidak sihat..kalau sebelum ni...semua pun happy jer..
bila sakit..sendiri tau laaa..:)
Alhamdulilah..panas dah okey sejak p balas ubat..ecceh..macam jumpa bomoh plak...i mean kali kedua p klinik..
cuma masalah perut tu la..tak sihat2 lagik..ubat ciritbirit dah!..ermm..vitamin perut pun dahh..termasuk garam untuk tambah tenaga@hentikan ciritbirit tu(ORS)..tapi...sabar mama, lagipun hari ni dah tak sekerap semalam...nampak ada perubahan..semoga bertambah baik..cepat2 sihat yer sayang..mama rindukan Luqman yang ceria..aktif menyelerakkan umah..
mama suka tu...mama resah bila semua mainan tu tak berusik..umah kemas sepanjang hari..dan Luqman hanya terbaring lesu..mama taknak..cepat sembuh yer sayang mama..ermmuuahhh..

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook