Rukun Islam ke 4...

..."tiada yang lebih penting kepada kita sebagai hamba di atas muka bumi ini..selain daripada mencari keberkatan NYA"...
aie.ezza's family jugak tidak mengecualikan diri..ayah dengan seikhlas hati menunaikan rukun yang wajib ini saban tahun..



tengok la tuuu...bukan niat untuk nak menunjuk2 plak..tetapi, kot2 la ada yang bekenan..cepat2 la ke Lembaga zakat selangor..macam2 cenderahati yang LZS sediakan..kalendar kaler kuning plak tahun ni..mama suka kalendar tuu,senang nak refer..sume ader..waktu solat, waktu imsak..segala mala cuti tahunan..etc...etc...lagik laa,dah tak payah nak susah2 gi beli takwim islam plak..kang penuh kat wall..gantung kalendar jerrr..



ni lagik spesel..tak tau ler plak..kot2 ada kat kalendar lain..kan, tuu..siap dapat 2 keping poskad'card raya' free..ermm,..mama nak pos ke sapa yek...siapakah 2 orang yang bertuah itu?huhuh..ntah2 tak pos pun..sekarang kan sume pun main emel2 jer..

You Might Also Like

2 comments

  1. senang ade kalender cenggini kan..lengkap semua..termasuk kalender islam and waktu solat :)

    ReplyDelete
  2. dh tak perlu tekais-kuis jari nk cari dlm hp..terkial2 nk on laptop bagai nengok dh masuk waktu ke blom..

    ReplyDelete

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook