Vogue Pregnant Mummy Give Away

olaalaa..mama nak join contest lagik...jom kite meriahkan contest anjuran notti netti bersempena wed anniversary nya yang ke5 pada 18 nov ..,semoga bebahagia selalu,aminn...,
Jom contest!
...sempat lagik ni..kalau tak sempat pun, sempat2kan jugak laalalaa...dan inilah pic mama yang ingin di'contest'kan!


Nama mama..Suhaiza, nama baby yang baru ><6bulan kat dalam perut ni..Emir Luqman.
VOGEEE THE VASSS..?hanya juri2 profesional notti netti yang akan menentukan...ye tak?ermm..jom kite cerita ceritet sket tentang pic pilihan ni..
Tika dan saat pic ini di snap mama sedang mengandungkan anak sulong..Emir Luqman..(heheh..macam ada anak ramai, baru sorang ni laa). Usia kandungan dah masuk ke trimester kedua..tu yang gigih sampai sempat mendaki Fraser Hill lagi...konon2 nak lepas geram..ye la, setelah selamat melepasi trimester pertama yanggg...(ermm..hanya yang mengalami yang memahami)..tapi mama tak serik..sebab segalanya berbaloi-baloi bila baby selamat dilahirkan...
..Kalau tengok tang perut tuu..mana perut?..tak memboyot pun..ermm..perut tak berapa nampak lagi..time ni baru tengah nak menembamkan segala..ye la,..selera makan baru nak start..
tapi..tunggu punya tunggu, sampai ke saat2 nak melahirkan pun..perut mama tak mencapai kategori memboyot pun..orang tua2 cakap...first time...fresh lagikk..apa2 pun, alhamdulillah Emir Luqman lahir normal, dengan berat 3kg..sihat walafiat.

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook