Selamat Berhujung Minggu...

Salam buat yang singgah blog mama hari ni...
hmm, malam ni rerasa nyer elok bebenor la buat entry cerita ceritet plak..
asyik2 contest...asyik2 contest...boring beb!..walaupun contest tumbuh bak cendawan..almaklum la baru lepas ujan..huhuh..tak tekejar den ni haa..takpe la..yang sempat..kita sempatkan..yang tak tu...maap ler bukannya taknak memeriahkan...kalau ada maso nak ngadap blog ni..memang tak lepas peluang punyer laa..walau yang pasti tak penah sekali pun lagi..ermm..tak penah, camne ek rasa kalau tetiba diumumkan sebagai pemenang...uishh..syiok la kan...nak..nak gak rasa camner yang korang2 rasa tu...belum rezki kita lagi..yer Luqman..dok pot pet pot pet berjela pun bikin boring gak...jom layan pic sambil2 tu...

Luqman di pagi aidiladha...tunggu ayah balik dari masjid..baru bley kuar gi beraye..


sampai gak ke Kedah aidiladha tahun ni...pueh makan daging korban...sampai ke SP..memenuhi jemputan makan daging korban...sambil2 tu sempat melencong ke Tg. Dawai...cari ikan masin,buat ubat mabuk makan daging maaaanyak sangat..


3hari kat Kedah macam sat sangat..dah kene balik semula ke Shah Alam...nak buat cemana, tuntutan tanggungjawab melambai2 anak dagang ini kembali semula ke perantauan..

huhuh...cukup2 la tuuu...tdo aaa..,rehat betul2..esok/lusa..vacation bermula..yeay...1st time nak celeb our wed anniversary...last year celeb sambil men sms jer...tu pun nasib baik dapat line, ayah nun kat tengah laut...
tahun ni..ayah ada kat depan mata..insyaallah semoga selamat semuanya, aminn.
nanti kita becerita lagik...daaaa :)

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook