...november rain...



aa..haa..ini bukan nak citer tentang lagu 'gun's n roses tu..ermm.."in the cold november rain"...
heheh, tapi mengenai situasi sekarang la....matahari asyik baba cak plak ngan mama hari ni..mama plak asyik tersorong2 la ampaian bergerak mama tu...kjap kat luar..kjap sorong masuk..:)nampak gaya hari ni kena dok umah je, nak pastikan semua yg kat ampaian tu kering petang nanti...

ermm...cian Luqman mama tu...selalu tu petang2 hujung minggu camni boleh bawak gi riadah main2 kat taman ke, tasik ke..sambil bagi ikan2 tu makan..sekarang dah tak boleh laa...asyik ngintai keluar dari sebalik langsir mama jer, menghitung titis2 hujan..bukan main suka kalau angin or tempias hujan kena ke muka dia..iskh..Luqman ni, tahan sejuk btol diaa..



apa2 pun..november tetap "sweet november"..hujan tu kan rahmat..alhamdulillah..walaupun Pantai Timur dah start banjir..negeri2 kat utara pun dah dalam keadaan berjaga2...tapi tetap kena beringat..kita yang tinggal kat atas bukit..ye la tak akan merasa banjir tapi...bukit?..ingat lagi Bukit Antarabangsa..!Ya allah minta dijauhkan..amin.

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook