..cemana nak makan bendalah ni yek?

tulun...tulunnnn..
wahai sekalian mama..mommy...ibu..mak..auntie...ummi..makcik...kakak..adik...neneks...bloggersss semua..
meh la tolong kasitau kat sini..
cemana la cara paling sodap n' stylo nak makan bendalah ni...dah nama dia pun ubi manis Japanese lagik..dah tentu cara makan dia pun ala2 Japanese la yekk..tu la yang nak tanya kat sini sesape yang tau cemana nak masak..hidang n' makan laa.



Malam semalam dah try stim ala2 ubi manis yang beli kat Cameron hari tu..okey, dah empuk..biar kjap nak kasi sejuk sket..yer la sebab nak makan ngan Luqman..kang tersengih2 lak makan ubi panas..tak sampai 5 minit tengok balik dia dah tukar keler daaa...dah jadi kaler hijau..memang betoi2 hijau sampai takut nak rasa..tapi rasa gak sket..memang manis..tapi apsal dia tukar jadi hijau tu..tuang air..air pun jadi hijau macam letak pewarna plak...
tu pasal nk tanya kat korang2 yang arif tentang ni..meh la kongsi2 kat sini..yekk.

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook