...bertatih mengelilingi tasik...



YES!..cuaca baik petang tadi..seperti dijanjikan..dapat la bawak Luqman yang asyik terperap dalam umah jer semenjak dua menjak ni..kite gi main2 kat taman yer sayang..



...alang2 dah nak kuar tu..kite gi tasik la..best sket...kalau gi kat taman yang dekat umah ni..ramai la petang2 ahad camni, sian plak Luqman cuma dapat tengok orang main jer..
Sampai tasik..ramai memang ramai..suka la Luqman...pimpin dia bertatih...kejap2 asyik pandang atas..tengok muka ayah..sambil buat muka letih..nak suruh dukung ler tu...
Mama..mana mama ni, buat hal dia jer...





Bila masjid dah start baca quran kuat2..dah nak maghrib la tuu...kiteorang pun gerak meninggalkan tasik..alang2 dah dekat ngan umah nenek, singgah umah nenek laa...ermm..ada pulut kuning kari ayam plak kat umah nenek...makan ajeee..pastu makan malam plak..baru gerak balik umah...

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook