Jatuh katil.?..iskh...iskh...iskhhh...



hari ni..genap sebulan peristiwa luqman jatuh katil berlalu...alhamdulillah kesan parut bengkak lebam biru "pecah kedarah" semua dah hilang.
...snap gambar ni sebaik saje luqman berhenti menangis selepas jatuh, time tu bengkak belum ketara lagi, cepat2 letak ais tapi abis terpelanting ditepis si luqman..alahai anak lelaki la katakan.
...10 bulan..so bab panjat memanjat ni serah kat dia je la..semua dipanjat..alhamdulillah kat dlm umah ni takde tangga,katil paling suka sebab katil kat bilik mama tu special ada tangga..dah panjat..berjaya naik atas katil..nak turun plak..sebelum tu ok,dah pandai naik dan turun katil tu..tp malam tu tersalah step kot..sedar2 dah kat bawah..cedera kat bawah mata tu mesti terhantuk kat tangga katil...iskh..luqman-luqman, buat mama risau jer laaa..

You Might Also Like

0 comments

sudi-sudikan... :)

Like us on Facebook