April 12, 2017

kazen kawen

bulan lepas anaknya pakcik, bulan ni anaknya paklang...
bulan depan sebelum puasa..giliran pakjang pula yang bakal menerima menantu sulung
nun orang Tawau.
Tokpah suruh balik kampung bulan depan pakjang Nibong Tebal nak kenduri...
in shaa Allah, tapi rasanya bulan depan en. suami kat laut juga.
Tak dapat ke Nibong Tebal.. mana tau ada rezeki ke Tawau ke..wallaweii, haha๐Ÿ˜ƒ
Hari tu resepsi menantu paklang kat kuala Nerang, maklang ada mengajak,
teringin nak join pun tak dapat, takpe ada rezeki ke Alam Damai rupanya.
Majlis kat dewan rasmi keluarga paklang lah..
dah masuk kali ke-4 rasanya aku datang majlis kawen anak paklang kat dewan ni..
kali ni baru teringat nak bergambar dengan pelamin..lain maksud dengan bergambar kat pelamin ya

time nak balik baru perasan 'facade' kat luar๐Ÿ˜…
ambik gambar dari jauh baru dapat keseluruhan pelamin
sejenis photobooth yang menarik perhatian...anak tak cukup sorang kali ni
trend terkini kot?...boleh usha kat fb
kazen en.suami a.k.a cucu tokPah yang ke berapa?...aku pun dah tak terkira...๐Ÿ˜…

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikan... :)