March 6, 2015

cawangan Tabung Haji di Shah Alam

tengahari semalam sempat ke Anggerik Mall...tujuan asal ke tabung haji 
hmm..sejak tabung haji berpindah ke situ rajin pulaklah saya singgah cuci mata di anggerik mall :)
tingkat bawahh jer lahhh pusing2nya..cawangan tabung haji tu kat tingkat bawah jer ;)

Lot G-09 Anggerik Mall, Precint 2.6 Jalan 14/7, Seksyen 14
40000 Shah Alam, Selangor.

Anggerik mall @shah alam, Selangor
macam malu2 jer tangkap gambar ni
nak tangkap gambar bangunan pon nak sorok2 balik pokok, barulah "art"...katanya ;D
ada sampah sekali dah haa..kat bawah tu kan..hee
view ni di ambil dari parking sebelah menara maybank(rm2.50 sekali masuk) tu
sebab lepas pi tabung haji...pi maybank pulak, kebetulan dapat parking bawah pokok
eh, tengahari terik, of course lah nak park bawah pokok..kereta pon nak berteduh gak.

sambung cerita anggerik mall;....kata pi tabung haji.
saya tertarik dengan design kerusi kat gambar tengah tu even kerusi tu buat saya tak selesa.
terlalu terlentang dan lebar untuk badan saya yang kecil ni nak bersandar
err...tak payah nak bersandar sangatlah,..baru jer letak bontot no. dah naik selalunya
"layanan yang cepat dan mesra pelanggan"..selalu buat saya suka jer nak ke tabung haji tu :)

-source-
oh, maafkan saya yang nak jugak2 letak gambar 'art' saya tu paling atas sebab tu jer lah satu2nya gambar yang ditangkap sendiri untuk entry ni
sudahnya cerita agak kelam kabut...
semalam parking kat anggerik mall tak seperti kebiasaan saya singgah sebelum2 ni
penuh...sebbaek jumpa satu selepas berputar2 ;)
rupanya ada event di ruangan tetengah anggerik mall tu,

sambutan Hari Mara peringkat negeri Selangor...sehingga ahad ini...macam2 ada situ ;)

-source-

esok ke lusa ke...jom ber week end kat sini lah :)

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikan... :)